01 август, 2007

И краят на кампанията...

Тъпня - писали ми 2ка на писмения по журналистика... демек кампанията официално приключи за мен....сега (ако мога да продължа с футболния жаргон) ще гледам мача за 3-4 място, дали съм 3 или 4ти...

А ми трябваше толкова малко... 12,36 обща оценка от удвоения писмен и устния... което прави по 4,12 на всеки... както и да е, 15 души прием, беше нисък коефициент... а сега са останали 40 души да се борят...от момчетата...Стискаме палци на Миро, който е по-средата - номер 20 и му трябва максимум оценка за влизане.

На 4-ти излизат резултатите в УНСС и ако не ме приемат журналистика там, вече ще е весело (защото съм вътре и в УНСС за право и в СУ за право... и работата става дебела)... може да се каже, че шансовете ми за другите специалности за добри (философия, социология)... общо взето след тази сеч, остава да приема загубата с достойнство и да се надявам на добро класиране на другите места.... НО ПОМНЕТЕ: не е като да не се съм се пробвал срещу всички, просто пропуснах най-високата от целите ми в ТОП 5...

пс: сякаш всичко ми го подсказваше... Загубата на Кирил в УАСГ, двойката на Андриана по история....

пс2: забавен момент - за журналистическия факултет, в три специалности приемат общо 42 момчета, 40 нямаха двойки, 5 имаМЕ... което значи, че все пак имам шанс за целия факултет с тази двойка... ама дано не се стига до там, ще е второто ми най-позорно влизане след 7 клас...

2 коментара:

ИвαN каза...

честно казано, трудно ми е да повярвам, че точно ТИ имаш двойка на писмения по журналистика!!!
А, тази Андриана да не е от "е" клас :( ?

Kristo каза...

Същата! Голямо прецакване от страна на СУ към двама добре подготвени ученици...

Powered By Blogger