15 юли, 2007

Отново на бойното поле

От утре съм на 8-дневна мисия по програмата КСК'2007. Стискайте палци на два изпита по история, един по български и живот и здраве - един по журналистика-писмен.

През ден ще имам изпити, като се почне от 17-ти...после 19-ти, 21-ви и 23-ти, когато вече ще съм пак тук. Въпрос на добро стечение на обстоятелствата да се стигне до изпитите на 27-28 отново в София... Общо взето ме чака тежък месец и финала ще е епичен. Толкова епичен, че ме чака и Уъркшоп в Къщата-музей на Петя Дубарова, както и ще стане време за ангажимента ми към Компас... тъй де - цяло лято под пара... дано да е първото от мното интригуващи лета, изпълнение с екшън, 'мисии' и по-малко разкарване по рейсове и влакове!

И като обобщение - следващия ми пост в блога ще е под номер 200, надявам се да е най-щастливото описание на успешни изпити, или поне на добър завършек на тази мисия. Стискайте палци не само за мен, но и за моите партньори в изпитите от класа ми(К. и М.), от съседните класове (А. и Р.) - а и на моите колеги от цялата страна - Враца, Габрово, Асеновград; на брачедките ми и т.н...

И нека тази Кампания се помни вечно!

Няма коментари:

Powered By Blogger