14 юли, 2007

След Петък 13-ти

След изпита на петък 13, се чувствам сякаш (за пореден път) съм имал късмет на тази дата. Изпита мина леко, безпроблемно, денят също. За фаталистите, няколко факта:
-Падна се на втория вариант поет на име Христо
-Времето на изпита беше до 13:25
-В нашата зала се теглиха темите, дойде ректора, помощници, журналисти, още чакам да се видя по телевизията, защото снимаха много хора.
-Момичето, което изтегли темата беше изцяло в зелено (любимия ми късметлийски цвят)
-Отново беше замесен Атанас Далчев
-Когато си тръгвах от изпита бяха заключи централния вход и бях като загубен вътре в университета... знак на съдбата... поне докато намеря друг изход...
-Номера на залата беше 65 (13 по 5 = 65)
-На този ден оставаха точно 6 месеца до 20тия ми рожден ден...
-Песента, която беше в главата ми се казваше "На ръба на нещо страхотно"
-Сигурно на момичето, което хванаха в залата с плейър му е било гадно после...
и така нататък...
Скоро ще ходя пак на изпит и то за цяла седмица... 4 изпита в 8 дни... предстои!

1 коментар:

ИвαN каза...

и моят петък 13ти мина благополучно, само дето тва ново пиколо малко ме изнерви,,,ама то вече беше на 14ти вечерта/сутринта :Р

Powered By Blogger