21 юни, 2007

The Graduation

Днеска най-накрая взех диплома...

...и не само - за специалния си принос в областта на изкуството на ПМГ (в раздел поезия) получих специална грамота-картичка, книжка-сувернир и (най-важното) признание. Отварям една скоба - снимката с другите наградени в тази област, още не съм я видял, тъй че не мога да твърдя, че тя е към придобивките.

Друго... а да - към дипломата, имаше и грамота за отличен успех (разбирай над 5,50), тениска с логото на гимназията (напълно естествено - доста номера над моя, в цвят, който не ми отива, но важен е жеста) и какво беше още... а да медицинския си картон от лекарката... интересни неща пишеше вътре...

За литературното списание - да, бях сред избраните да получат копие от него... Честно казано - харесва ми! Не защото е на висота или нещо от сорта, а заради... попаденията... Абстрахирам се от стиховете, прозата, фотографията (и култовите есета, над които плаках от смях, но и се замислих над сериозните неща) - те са неподлежащи на коментар. Но виж, мислите на всеки един ученик по някакви абсурдни за тези хора теми, направо ме изпълни. Може би след дни ще подбера дузина от тях и ще публикувам в раздел "вицове"... други от тях пък ме навяват на друга вълна - поезия... колко материал видях там, не е истина...даже и мои мисли...

Все едно - и с това се приключи, време е за по-сериозни неща. Мисия 1 - Записването за изпитите в София. Статус - Предстои...

Няма коментари:

Powered By Blogger