11 май, 2007

Отпътуване...

Предстои ми тежък преход към София с цел изпит по история. Освен 6-часовото пътуване, ще има и хаос в големия град, настаняваме, зубрене на теми по история, както и самия изпит под формата на писане на гореспоменатите теми, в рамките на 5 часа... звучи забавно нали?

Като бонус ще добавя и разглеждането на града, преживяването на първия ми изпит и подготовката за след 12 клас. Освен това с него се открива официално (поне за мен) Кампания 2007 за кандидатстване, нека видим как ще тръгне и как ще завърши.

И така - два дни няма да съм си вкъщи, но вечерта на 13-ти ще съм тук, живот и здраве, най-малкото защото на 14-ти сутринта ще се занимавам с другия си страничен проект - участието за Компас. И един Бог знае, какво ще напиша по пътя насам и натам...

Няма коментари:

Powered By Blogger