17 април, 2007

Ден в живота

*със съкращения на прелюдиините моменти, и обработен формат.

Изминалата нощ ми подсказа как да те нарека,
Твоите мисли се прокрадваха в моята глава.
Въпреки цялото време, аз самия не мога да отрека,
Твоето незаменимо присъствие в моята скромна душа.
Изминалата нощ ми представи цялата ти лична драма:
Да искаш да си влюбена, да търсиш своя лиричен кът -
Цял живот да обичаш някого, но към теб самата обич да няма,
Вече си свикнала сама да вървиш по своя земен път.

Изминалият ден в живота ме прекърши със своята злоба
И хем те разбирам, хем си оставаш ти загадка за мен.
Колкото и надежди да имах, това отвътре е просто природа.
Да, знам, че ще те видя отново в живота, в някой случаен ден.
Изминалия ден ме преобрази, след поредната ни битка за власт.
Ти се бореше, не със сила, не с плам, а с желание за покой.
Не си загубила, но не спечели, защото нямаше нужната страст
И жребия за поредния мирен договор, ще да бъде мой

С теб сме толкова далече, нали?
Времето и мястото са вече различни,
Всичко вече неусетно върви
Все някога пак ще те обичам...
С теб забравихме цялата ни игра,
Как се борихме с всеки нов ход
Но без теб, не мога да издържа
Нито един ден в моя живот.

Няма коментари:

Powered By Blogger