30 януари, 2007

Продължавай да държиш моята ръка

Целият свят се върти
Небето никога не е било такова
Моите спомени отлитат надалеч
Съдбата сякаш е готова
Вятърът ли довя този хлад
На белия свят
От страст, загиваш,
И се раждаш пак
Целия свят е срещу нас
Но ти продължи да ходиш
Знам, ще оцелеем, може би
Аз ще остана, ти продължи

И никога няма да спра, да те следвам
Защото в теб, аз виждам своя живот
И никога и нищо, не ще ме погуби
Както да имаш вяра в нещо добро
И никога и никой, не ще се завърне
От там, накъдето сме тръгнали сега
Вдигни си чело, стъпи смело напред
Продължавай да държиш моята ръка

Целият свят се върти
Миналото сякаш ни гони отново
Моите спомени вече са близо
Съдбата е сякаш готова
Всички други са зли,
Но обичаш нали?
Де да имах смелостта да ти кажа
Понякога те боли
Но ти продължи да се бориш
Знам, времето ще ни задържи
Аз ще остана, но ти продължи

И никога няма да спра, да те следвам
Защото в теб, аз виждам своя живот
И никога и нищо, не ще ме погуби
Както да имаш вяра в нещо добро
И никога и никой, не ще се завърне
От там, накъдето сме тръгнали сега
Вдигни си чело, стъпи смело напред
Продължавай да държиш моята ръка

След хиляди думи и нищо неказано
Ти пак ми протягаш ръка
След хиляди трупове и болка
Ти пак спасяваш света
И времето те изостави, за да погребеш
С всеки изминал ден
Ти погребваш и двамата ни,
Но държейки се за мен

Няма коментари:

Powered By Blogger