01 ноември, 2007

Завръщането...

Ето ме на Бургаска територия отново след близо месец изгнание...

Сега (Макар и не за дълго)съм си вкъщи и мога да си попиша в блога за изминалия месец. Почнах няколко нови проекта/неща:

1. Да уча право /което ще рече, че би трябвало да си чета лекциите в момента, но дефакто си пиша в Интернет.

2. Фехтовка /защото все трябва да има спорт, в който да ме бива... пък и нямаше голф

3. Да си възстановявам изгубената музика /ще се шокирате, колко малко хора слушат Горилаз, Молоко или Дафт Пънк

4. Да ям повече /откакто отслабнах драстично през 1992-1993, това ми е перманентен проект

5. Нови стихове /очаквайте скоро в поетичния ми блог линкове за публикувани такива, както и пейстнати други стихове. Пада се подред 7мия ми литературен проект (а.к.а. 'напън') и смятам да бъде най-изчистения (разбирай: не съм се стремял към римата) до сега... абе ще видим...

Това е първия ми рапорт след идването ми... очаквайте скоро още неща...

Няма коментари:

Powered By Blogger