14 август, 2007

The Aftermath

След КСК'07, класът ми (новия ми 'стар' клас) се пресели в посока София. Направих си труда да събера данни и статистика кой къде влиза, но да опиша 26 души подредени по специалности и по университети, си е трудна задача. Затова ще пусна статистиката по университети, доколкото ми е вярна информацията.

В Чужбина (Германия, някъде си) - 1
В Бургас остават - 1
Във Варна, морското училище - 2
Медицина, но неизвестно за мен къде - 2
В София, както следва:
= Технически университет - 1
= Нов Български университет - 2
= У Н С С - 5
= У А С Г - 7
= Софийски Университет - 3
+ още 2 души, за които нямам никаква информация,
общо 26

2 коментара:

ИвαN каза...

^^ ще си позволя да те поправя, че в НБ са двама- Стела и Петя... или информацията ми е стара (въпреки че видях и говорих с Петя вчера, а Стела силно ме съмнява да си е променила решението)

Kristo каза...

Информацията, която стигна до мен, беше лично от нея, че са я приели в ТУ, нещо със софтуер. Доколкото помня поисках потвърждаване за всички от класа (от друга съученичка), но за Стела не получих сигурна информация... предстои да се изясни...

Powered By Blogger