07 юни, 2007

По-малко хляб и зрелища, повече лирични фриволности

Аз, братя и сестри мои, съм презентатор.
Говоря по телевизията, водя си предаване.
И съм чаровен, сексапилен, добър оратор.
И всички чакат да ме видят на свечеряване.

В моето предаване аз контрирам звездите.
Но не тези на небето, а множеството певци.
За да е по-интересно, сега ще ме извините,
но аз ще дам воля и фантазия на моите лъжи.

Ето, да вземем русата едрогърдеста певица.
Как да не кажем, че е нечия фриволна компаньонка?
Музиката - ха, не е уста за нейната лъжица,
нека кажем, че тя сигурно е с интелект на булонка.

Ами естрадният певец, любимец на нашите баби?
Защо със сексуалността му не се позаиграем?
Примерно, че не харесва жени, не целува жаби,
а от своя пол лица, тъй де - нии си знаем...

Какво ще ме спре наред да ви очерня, скъпи?
Дали моралът ми, или прехвалената ми етика?
Не, ще се стремя в телевизията да съм модерен,
ще ви дам клюки, ревюта и малко козметика...

Или кой ще ме осъди, че ви правя интересно?
Дали от министерството или пък самите хора?
Да знам, че за самите тях няма да е честно,
но кой ги кара да се издигат над отбора?

О, стига приказки за медийната криза,
защо трябва всичко тук да е реално?
И по тази дива логика сякаш излиза,
че шоуто ми по презумция си е банално...

А парите, с които плащам на децата си хляба,
не са ли те по-важни от някакви интриги?
Пречи ли ви "А пък Лилито е дърта баба!",
щом медийното ми сърце само реве: "Заколи ги"?

Не, недейте се бунтува срещу максимата римска
"Хляб и зрелища" и народа сам ще е доволен.
Позволете пак с лъжи да ви се натискам!
Позволете на един луд водещ пак да е фриволен!

Къде, според вас, хората са по-истински и честни?
В сайтове ли, или в шоуто "Море от любов"?
Не, драги, така се губят мигове рекламно-интересни,
и само се залъгваме, че народа е готов.

Нека за финал и за да има добро настроение,
ви обещая следващия път истинска изненада:
Който вместо клюка, измисли стихотворение,
да получи подигравките ни, за награда...

Няма коментари:

Powered By Blogger