23 май, 2007

The end is not near, it's here !

След броени часове ми предстои бал. По-точно едно голямо двудневно празненство, отбелязващо незнайно какво. И след бала? Потоп...

На първо място, това е последния ми епизод в гимназията (ако не броим някой дейности, но те така или иначе ще са от пост-гимназиалния ми период) - с него човек си взима сбогом с тези 5 години и започва нова ера в живота си.... чудя се дали ми се иска да продължава в това училище за още един сезон, или ме вълнува твърде много какво ще стане след бала - изпити, университети, квартири? Раздвоението ми ще се покаже тази вечер по много начини - от спомените през тези години, през плановете и чак до завърщането ми в града, след самия бал...

Ще се видим след около 2 дни, от този момент вече съм на финалната права на бала си...

Няма коментари:

Powered By Blogger