20 май, 2007

Култови гимназиални бисери

Нека компилацииката започне сега:

1. "Лапай чурки" - култова повтаряща се фраза, изразяваща дълбокомислени послания към човека, към който е отправена

2. (след като си посочил тавана) "Виж Джи-Ес-Ема ми свети" - няма по-стара глупост от тази, вечен евъргриин...

3. "Извинети, колку вии часъ?" - реплика, с която мой съученик си пробва уменията като сваляч... произношението е 1:1 с това, което прочетохте...

4. "Ами сега, такова, значи, разбираш ли, значи така, от тука...нали?" - обяснението е за всяко нещо, за което попитате този мой съученик...

5. "Оригинални баналности" - оригинално, нали !?

6. "Абе, чакай ве, чакай ве" - повтаряща се фраза, изразяваща желанието да се изчака нещо, обикновенно предполага наканване...

7. "С мръсната вода изхвърлихме и бебето" - учителката ми по философия; повтаряща се фраза, като стане дума за нашия клас

8. "Може, може, всичко може..." - стара фраза от 9-11 клас, дори самият аз често я използвам...

9. "Напиши си домашната като хайванче" - сигурно малцина си я помнят, но това е първата от големите фрази в компилацииката, изразяваща добитъчната природа на класа ми.

10. "Подстрижи се!!!" - към мой съученик, който трябваше да се подстриже, лафа е използван от кого ли не - даскали, ученици и прочее...

11. "Аз ще помня и сто години след смъртта си" - още помним тази фраза, сигурно ще е вечна

12. "Тръгваме ли си?" - 5 минути преди края на часа започват реплики като тази, с надеждата за по-ранно тръгване... всички даскали се правят, че не ги чуват...

за сега толкова, ако се сетя още ще допълвам...

Няма коментари:

Powered By Blogger