25 февруари, 2007

Изпитания пред нравствените ценности

В разказите на Йордан Йовков.... та това се падна на олимпиадата по литература за 12 клас днес сутринта... питате ме откъде знам? И аз бях там и аз писах... по-скоро съчинявах купища глупости по темата. Но после като се зачетах ми се стори логично и подредено, както и много добре написано...

*Малка вметка - Адмирал Нелсън е печелил морските битки с своята тактика за създаване на хаос и объркване в редиците на противника, често използвайки нелогични действия по време на битка - наричал го "стилът на Нелсън", аз използвам подобен стил като пиша разни неща...

Важното е че писах по тема, по която иначе не бих чел нищо, не бих писал, дори не бих се замислял, че съществува и се чувствам адски доволен от себе си..е сега се моля да мина във втория кръг и да не съм писал чак такива простотиики... молете се и вие...

Няма коментари:

Powered By Blogger