17 февруари, 2007

Неделите...

Неделите изглежда само идват и си отиват

Очаквам всеки нов ден, за да те видя:
Твоите коси, твоите ръце, твоите очи.
Небето сякаш иска да скрие гледката красива,
Дай ми малко време да ти се насладя поне.
Още един ден безцелно се изнизва от мен
Загубен, от любов - погубен, моя зов за теб
Остана нечут, като полудял, шепна твоето име
Цял треперя, когато те видя из града. Целуни ме!

Да, колкото повече те искам
Ти толкова повече избягваш
Нещо все ми напомня за теб
Да, колкото повече те искам
Ти все не се появяваш и неделите
Изглежда само идват и си отиват

Очаквам твоята нежна светлина да ме събуди:
Твоя глас, твоето лице или твоето сърце.
Морето сякаш ни тегли навътре, студено е.
Дай ми малко време да ти се насладя поне.
Още един час, загубен за нас, безцелно се лутам
Из целия град, няма никой, който да не е влюбен
Бургас - този град за мен е винаги буден, това име
Ми навява спомени за теб, протегни се и сама целуни ме!

Да, колкото повече те искам
Ти толкова повече избягваш
Нещо все ми напомня за теб
Да, колкото повече те искам
Ти все не се появяваш и неделите
Изглежда само идват и си отиват

Очаквам да се завърнеш в моя сън, но не през нощта
Още колко време ще те сънувам, че си моя жена?
Нещо в теб, което завинаги ще те прави красива,
А неделите изглежда само идват и си отиват...

1 коментар:

Ксения каза...

"Ти все не се появяваш и неделите
Изглежда само идват и си отиват."
Много е готино.

Powered By Blogger